Povrat ili reklamacija proizvoda
Brzo i jednostavno.
Rješavanje problema proizvoda
Kliknite ovdje za pomoć
ili
Samo želim vratiti proizvod
Kliknite ovdje za upute
RJEŠAVANJE PROBLEMA S PRIMLJENIM PROIZVODIMA:
1. Fotografirajte proizvod (nije obavezno)
Ovaj korak nije obavezan, ali nam pomaže da brže identificiramo uzrok problema i čak može spriječiti nepotreban transport robe. Na fotografiji pokušajte što bolje istaknuti problematični dio, kao što je oštećenje pakiranja, oštećenje proizvoda i sl.
2. Pošaljite nam fotografije i opis problema na našu e-mail adresu.
Ukoliko niste uspjeli fotografirati primljeni proizvod ili smatrate da to nije potrebno, možete nam samo poslati opis problema i broj vaše narudžbe.
info@svijetkupovine.hr
3. Pričekajte naš odgovor.
Na većinu upita odgovaramo u roku od 24 sata, ali obično ne kasnije od dva radna dana. U odgovoru možete očekivati rješenje ili upute za rješavanje problema.
- Ukoliko ne možemo doći do zajedničkog rješenja, dostavit ćemo Vam sve potrebne podatke za povrat.
- Ukoliko paket nije kompletan ili je primljeni proizvod neispravan ili oštećen, mi ćemo pokriti troškove povrata ili ćemo proizvod preuzeti na Vašoj adresi.
SAMOSTALNI POVRAT PROIZVODA
1. Ispunite kratki obrazac
Ispunite kratki obrazac za povrat. Završetak obično traje samo 5 minuta.
🖨️ Ukoliko nemate mogućnost tiskanja obrasca, sve potrebne podatke koje obrazac zahtijeva možete napisati na list papira.
2. Pripremite proizvod za slanje i pošaljite ga.
Proizvod pravilno zapakirajte za transport (preporučamo korištenje originalnog pakiranja), a paketu priložite ispunjen obrazac iz gornjeg koraka (nije potrebno priložiti račun AKO ste ispunili polje “šifra računa” u gornjem dijelu oblik)
Svijetkupovine / Svetnakupov
Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana, Slovenija
3. Pričekajte naš odgovor.
Povrat proizvoda unutar 14 dana od kupnje
Ukoliko proizvod vratite u roku od 14 dana od kupnje, zapakiran u neotvorenu originalnu ambalažu, vratit ćemo vam cjelokupni iznos kupnje bez ikakvih pitanja u skladu s originalnim načinom plaćanja. (Plaćanje u gotovini ili plaćanje prilikom preuzimanja vraća se na transakcijski račun kupca)
Usluga proizvoda ili reklamacija
Kada primimo vaš proizvod, pažljivo ćemo ga pregledati kako bismo utvrdili prirodu kvara. Ovaj proces obično traje tjedan dana. Nakon što pregled završi, obavijestit ćemo vas o našim nalazima i sljedećim koracima. Ako utvrdimo da je proizvod neispravan i nema očitog fizičkog oštećenja, imat ćete izbor između servisiranja proizvoda ili povrata novca za kupnju.
U svakom slučaju, učinit ćemo sve kako bi vaš zahtjev prošao što brže i bez muke.
Kontakt
Jesmo li nešto propustili ili trebate dodatne informacije? Kontaktirajte nas.
info@svijetkupovine.hr
email adresa
Svijetkupovine.hr
Facebook Messenger
Trudimo se odgovoriti na vaša pitanja u najkraćem mogućem roku.