Centar za pomoć i informacije
Na ovoj stranici možete pronaći sve potrebne informacije vezane uz kupnju, dostavu, moguće vrste plaćanja, povrate i reklamacije.
Dostava i preuzimanje
Usluga dostave, praćenje pošiljaka itd.
Povrat proizvoda
Kako funkcionira povrat proizvoda? Koliko vremena imam?
Jamstvo na proizvod
Koliko traje i koje proizvode pokriva?
Metode Plačanja
Koje kartice prihvaćamo? Plaćanje po preuzimanju?
Kupnja po tvrtki
B2B trgovina, otkup većih količina
Odredbe i uvjeti
Izjava o zasebnosti, izkaznica podjetjaIzjava o privatnosti
Dostava i preuzimanje
Većina paketa šaljemo putem dostavne službe GLS.
U suradnji s dostavnom službom GLS nudimo Vam brzu, pouzdanu i povoljnu mogućnost dostave paketa na Vašu adresu.
BESPLATNA POŠTARINA
Ako kupite najmanje dva proizvoda, a ukupna vrijednost košarice je veća od 90 €, mi ćemo pokriti troškove dostave!
● Praćenje paketa
Nakon što pošiljka bude otpremljena, poslat ćemo vam broj za praćenje paketa na vašu e-mail adresu.
● GLS FlexDelivery
Primatelj može promijeniti vrijeme i mjesto dostave ili čak preusmjeriti pošiljku na drugu adresu ili GLS paketomat.
● Prioritetna dostava
Nudimo mogućnost odabira brže dostave putem GLS-a, s prioritetnom dostavom paketa i munjevitom dostavom.
● SMS obavijesti
Primit ćete poveznicu za prilagođavanje dostave i praćenja izravno na svoju SMS, Viber i adresu e-pošte.
CJENIK Mogućnost dostave ili preuzimanja
Standardna dostava putem GLS-a
Odabirom ove opcije vaša će narudžba biti isporučena u roku od 2-5 radnih dana od kupnje, ovisno o dostupnosti čekanja za dostavu. Napredak isporuke možete pratiti pomoću broja za praćenje koji dobijete prilikom otpreme. Također možete promijeniti datum isporuke ili mjesto preuzimanja ako vam originalni plan ne odgovara.
3,50 €
Prioritetna dostava putem GLS-a
Paketi poslani ovom opcijom preskaču red čekanja za dostavu, s ciljem da što prije stignu na vašu adresu. Odabirom prioritetne dostave paket možete očekivati unutar 1 radnog dana nakon slanja. Čim vaš paket bude na putu, dat ćemo vam broj za praćenje koji vam omogućuje praćenje tijeka isporuke u stvarnom vremenu.
4,99 €
KOJI SU NAČINI PLAĆANJA DOSTUPNI?
100% sigurno online plaćanje.
U internet trgovini Svijetkupovine.hr možete bezbrižno plaćati platnim karticama. Naša internetska trgovina zaštićena je naprednim sigurnosnim mehanizmima, kao što su MasterCard SecureCode i Verified by Visa (3D Secure 2), koji osiguravaju najvišu razinu sigurnosti vaših internetskih transakcija. više o tem
Prije korištenja platne kartice za online kupnju, preporučamo da u svojoj banci provjerite je li vaša kartica omogućena za online plaćanje. U slučaju narudžbe platnom karticom, naplata će se izvršiti na dan izdavanja računa za vašu kupnju.
Online plaćanje
● Podržane platne kartice
- Maestro
- Mastercard
- VISA Debit & Credit
- Diners Club
- American Express (AMEX)
● PayPal
● Revolut Pay
● Apple Pay
● Google Pay
● Leanpay (dolazi uskoro)
Plaćanje uživo
● Pri preuzimanju (GLS)
- Gotovina
Bankovni transfer TRR
Nakon izvršene narudžbe, na unesenu e-mail adresu dobit ćete točne podatke za bankovnu uplatu.
Banka:
Kod namjene: OTHR
IBAN:
KUPNJA ZA TVRTKE ILI B2B
Otkup manjih količina
Na kraju kupovine na blagajni unesite točan naziv tvrtke i PDV broj, a mi ćemo vam izdati račun s nazivom tvrtke.
✔️ To je sve što je potrebno za kupnju proizvoda na račun tvrtke.
B2B sodelovanje ali nakup večjih količinB2B suradnja ili otkup većih količina
Jeste li zainteresirani za kupnju veće količine naših proizvoda za promotivne darove, za široku upotrebu u vašoj tvrtki ili za daljnju prodaju?
Pišite nam na info@svijetkupovine.hr odakle ćemo Vam direktno odgovoriti ili poslati kontakt agenta za B2B suradnju.
JAMSTVO I GARANCIJA
U skladu s važećim zakonodavstvom na području zaštite potrošača, Svijetkupovine.hr daje obveznu garanciju za određene artikle. Za proizvode za koje prodavatelj daje jamstvo, kupac prilikom dostave proizvoda izdaje jamstveni list i upute za korištenje takvog proizvoda. Jamstveni list uz sve obvezne podatke sadrži i naznaku jamstvenog roka. Minimalni jamstveni rok za novu robu je godinu dana, a za rabljenu robu 8 dana. Za proizvode s priloženim jamstvenim listom, tijekom jamstvenog roka prodavatelj osigurava besplatno ispravljanje grešaka sukladno važećim zakonskim propisima.
U slučaju kvara na proizvodu za koji je izdan jamstveni list, kupac može zahtijevati da se nedostatak otkloni. Troškove materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa proizvoda nastale tijekom ili zbog otklanjanja nedostataka snosi prodavatelj. Ako prodavatelj ne otkloni nedostatak u roku od 45 dana od dana kada je primio pismeni zahtjev kupca za otklanjanje nedostatka, dužan je proizvod bez naknade zamijeniti novim besprijekornim proizvodom. Prodavatelj izdaje novi jamstveni list za zamijenjeni proizvod. Ukoliko prodavatelj ne otkloni nedostatak na proizvodu ili ne zamijeni proizvod novim besprijekornim proizvodom, kupac može raskinuti ugovor i zahtijevati povrat kupoprodajne cijene.
Tijekom popravka proizvoda, prodavatelj može kupcu omogućiti besplatno korištenje sličnog proizvoda. U suprotnom, kupac ima pravo tražiti naknadu štete koju je pretrpio jer nije mogao koristiti proizvod. Ovaj se stavak primjenjuje samo u slučajevima kada je kupac potrošač.
Prava kupca iz prethodnog stavka prestaju protekom dvije godine od dana kada je zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu proizvoda novim. Odredbe jamstva odnose se i na osobe koje nisu potrošači, osim odredbi o osiguranju zamjenskog proizvoda. Prava iz jamstva kupac može ostvariti i protiv prodavatelja.
Kontakt
Jesmo li nešto propustili ili trebate dodatne informacije? Kontaktirajte nas.
info@svijetkupovine.hr
email adresa
Svijetkupovine.hr
Facebook Messenger
Trudimo se odgovoriti na vaša pitanja u najkraćem mogućem roku.